زهرازهرا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

دخترگلم

من و لنگ...!!!؟؟؟ اصلا و ابدا. این وصله ها به ما نمی چسبه...

1391/11/5 22:02
نویسنده : بابا حمید
104 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش شاهد یک پست توی وبلاگ شخصیم (همین وبلاگ) بودم که کاملا کذب بوده و یک شانتاژ رسانه ای محسوب می شه.

به خاطر همین به داییم گفتم چنتا عکس ازم بگیره تا حقیقت برای مردم و همه طرفدارای دوست داشتنی خودم اثبات شه.

 

پرچمو نیگا کن تو دستمه؛ فقط حیف که نمی تونم برم ورزشگاه... نگران

و در پایان هم یه زبون کوچولو به پرسپولیسی های عزیز تقدیم می کنم که همه بدونن آبی رو عشقه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محمد
5 بهمن 91 23:41
عکس باحالیه. حال باباشو گرفتی. چون خیلی ....


حاجی شما هم
خاله ی زهراکوچولو
5 بهمن 91 23:52
بابا آخه چرااز این دخترخانم گل سوءاستفاده میکنیدبیچاره از همه جا بی خبر!بعداز حدودیک ماه از ورودش به این دنیا دچاردوگانگی شخصیتی میشه ها!!! (البته دراین زمینه نظرمن به خان دایی نزدیکتره


بله می دونم غریب کشیه دیگه
!
6 بهمن 91 1:40
داره از بچـ ه استفاده ابزاری میشـ ه !!! مامانــــــــــِـــــــش !!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترگلم می باشد